26. stu 2008.

Cro Cop izgubio živce: Dođi kod mene doma ili začepi zauvijek!

'Da vidimo tko je kukavica'
Isprovociran serijom uvreda Alistaira Overeema, Cro Cop je prvi put u karijeri pozvao suparnika na privanti okršaji to sljedeće subote (6. prosinca) u svom domu.- Pokušao sam ignorirati neargumentirane napade, ali Nizozemac ne prestaje, a ne želim da se moja šutnja shvati kao odobravanje. Stoga mu nudim priliku da se prema pravilima slobodne borbe, uz neovisne suce i kamere Nove TV, ogledamo u mojoj dvorani u Zagrebu - naglasio je Filipović.Službeni hrvatsko-nizozemski dvoboj dogodio se 23. rujna u japanskoj Saitami, no prekinut je i poništen zbog Overeemovih udaraca u genitalije. Tamnoputi Nizozemac, međutim, od tada ne prestaje prozivati Filipovića za kukavičluk i tvrdi da je to jedina prepreka za revanš na Dreamovu novogodišnjem turniru.- Nikad nisam birao suparnike, prihvaćao sam svaku odluku japanskih organizatora. Ušao sam u ring i protiv Boba Sappa kad nitko drugi nije htio. Japanci uvijek pomno biraju borce, jer gledatelji ne vole nesportske poteze, uvrede i omalovažavanje suparnika, a Overeem neka se zapita zašto ga ne žele na toj priredbi - ustvrdio je Cro Cop za Jutarnji i zaključio: - Ako zaista toliko želi sa mnom u ring, evo mu prilike već iduće subote. Neka dođe ili neka umukne zauvijek. I ne mora strahovati od dopinške kontrole na anaboličke steroide.

Nema komentara:

Objavi komentar