27. lis 2008.

BOLESNA EKIPA

'Dinamo je najviše oštećen, očekujem da nam Rijeka, umjesto napada, izrazi žaljenje'
'Ne znam zašto bismo se bojali Rijeke. Dinamo je najviše oštećen', kaže Ivanković. Zanimljivo, niti jednog Dinamovog stranca, osim Sammira, virus nije niti dotaknuo

Dinamovci su se jučer oko 19 sati vratili s Kvarnera. Autobus s Modrima ipak nije otišao izravno u zaraznu bolnicu nego se parkirao u Maksimiru. Iz njega su izlazili bolesni nogometaši, Dejan Lovren imao je drhtavicu, dok je s nama razgovarao, tresla mu se donja usnica.
- Mene je uhvatilo za vrijeme poslijepodnevnog spavanja. Počeo sam se tresti. Naš Mile u autobusu je grijanje pojačao na plus 50, a meni je bilo hladno, užasno se osjećam - kazao je Lovren.

Dršćući je pričekao Marija Mandžukića te su skupa krenuli u bolnicu Merkur. Naime, plavi dečki su se podijelili, jedna skupina otišla je na pretrage u Merkur, drugi u Zaraznu bolnicu. Među onima koji su otišli u Merkur još su bili Josip Tadić i Filip Lončarić.
- Meni se čini da sam ja bio prvi koji je dobio taj virus. Još prije utakmice sa Šibenikom dobro sam se ispovraćao. U nedjelju me samo jako boljela glava - kazao je Mandžukić.

Osim Kelave, koji je izgubio nekoliko kilograma i tužnim nam glasom kazao “umirem”, u zaraznoj bolnici bili su Vrdoljak, Badelj i Mikić.
- Vadili smo krv, koliko znam, kod mene je sve u redu. Danas još moram donijeti stolicu na pregled. Kelavu i mene prve su pustili iz bolnice, Mikića nešto poslije, a najgore je Badelju, njega su zadržali - kazao je Vrdoljak. Badelj se inače u noći na nedjelju srušio. Najdulje je zadržan u bolnici, ali poslije je pušten. Ipak, dvojica su zadržana, do jedan sat nakon ponoći. To su Lončarić i Sammir, njima je najgore jer su najkasnije dobili virozu.

Dok su dinamovci pohodili dvije zagrebačke bolnice, Dinamov liječnik Saša Janković i trener Branko Ivanković osobnim su automobilom krenuli iz Rijeke. Dočekali smo ih pred Dnevnom bolnicom.
- Katastrofa, ne pamtim takvo što a godinama sam liječnik Dinama. Prve ćemo nalaze u ponedjeljak odnijeti u Udruženje prvoligaša. Liječnica u Dnevnoj bolnici sumnja na virus, ali on se mora dokazati u stolici. Neki naši dečki povraćaju i imaju temperaturu, drugi pak respiratorne probleme. Različito se manifestira, a traje do tri dana - kazao je Janković.

Primarijus Vukelić iz Dnevne bonice kazao je pak da su dinamovci dobili infuziju te će se rezultati znati za dva-tri dana.
- Muči me ta situacija. Mnogi misle da smo kalkulirali. Ja sam iznimno nezadovoljan odgodom. Ne bismo ni putovali na Kantridu da smo htjeli odgoditi susret - kazao je Ivanković.

Tvrdi da Dinamo zbog te odgode gubi ritam igranja utakmica, a usput će se igrači iscrpiti zbog bolesti.
- Bili smo u sjajnom raspoloženju nakon pobjede nad NEC-om. Htjeli smo to iskoristiti na Kantridi. Ne znam zašto bismo se trebali bojati Rijeke. Ona poslije može biti samo bolja. Promijenila je trenera, imat će više vremena za trening i pripremu utakmice.

Znači, Riječani se ne trebaju ljutiti na Dinamo i biti ogorčeni?
- Zašto bi bili ogorčeni? Očekujem da izraze žaljenje zbog bolesti naših igrača! Uostalom, Dinamo je najviše oštećen! Naravno, velika je šteta što utakmica nije odigrana.

Nema komentara:

Objavi komentar